MARCOWANIE 2018


CZUWAJ!

“16 marca wybraliśmy się na rajd marcowanie do Giżycka. Było wspaniale poznaliśmy wielu nowych ludzi i świetnie się bawiliśmy. Trasy były troszeczkę wyczerpujące, ale dzięki pozytywnej energii i woli walki dotarliśmy na miejsce jako jedni z pierwszych patroli i zwyciężyliśmy. Rajd był odlotowy i mam nadzieję, że kolejne będą równie ciekawe.” - Ania

“Marcowanie było mega sprawą. Poznałem bardzo dużo pozytywnych ludzi, najbardziej mi się podobały trasy. Pogoda oczywiście dopisała, a bigosik był pyszny!” - Erni



“Marcowanie było cudowne! Harcerze z 2WDH AVES spisali się świetnie (jak widać 1 miejsce), dużo osób poznaliśmy i zawiązaliśmy więź z harcerzami z innych miast, z którymi nadal chcemy współpracować, okazało się że mamy najlepszego grajka na naszych terenach, świetnego kartografa, najpiękniejszą księgową, najzabawniejszego i najbardziej łączącego ludzkie serca Michała i najgłośniej krzyczącą patrolową! Zabawa była świetna i mamy w planach wyjazd na kolejny rajd organizowany przez hufiec Giżycko, “Wyspę”.” - Wiktoria

“Dziwnie było pojechać na rajd bez naszej drużynowej, ale było ekstra! Poznaliśmy wiele nowych i ciekawych zwyczajów innych drużyn, zawiązaliśmy nowe przyjaźnie i sprawdziliśmy nasze możliwości w trakcie dwóch gier terenowych. Jestem niesamowicie dumna z naszego patrolu, bo nie spodziewałam się tego pierwszego miejsca, chociaż ciężko o nie walczyliśmy!” - Aga 

“To mój pierwszy, tak duży rajd. Od razu zapoznałem się z wieloma osobami, z którymi nadal utrzymuję kontakt. Trasy były, no nie kłamiąc, ciężkie, ale też ekscytujące. Jestem dumny z mojego patrolu, bo przecież *ekhm ekhm*mieliśmy 1 miejsce. Atmosfera była niesamowita- wszyscy się dogadywali. Dziękuję za ten czas i do zobaczenia na kolejnych rajdach.” - Michał   



WIĘCEJ ZDJĘĆ ZNAJDZIECIE W ZAKŁADCE GALERIA -> 2018 -> RAJDY


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

ZHP Gołdap © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka